Nová reality show Šéfka, kterou připravuje televize Prima ve spolupráci se slovenskou TV JOJ, se objevila v samotném centru Prahy. Soutěžící, rozdělení do dvou týmů podle pohlaví, měli v rámci plnění úkolu prodávat pivo ve stánku v dolní části Václavského náměstí. Každý tým měl pronajatý jeden stánek a k dispozici sud piva. V časovém limitu čtyřiceti minut měl vydělat co nejvíce peněz.
Libor Šula, který má v pořadu Šéfka roli moderátora a »pravé ruky šéfky«, bedlivě hlídal vyměřený čas a sbíral vydělané peníze do elegantních kasiček. Zatímco se soutěžící snažili prodat co nejvíce piv, Libor je zaujatě sledoval. „Jsem opravdu zvědavý, komu se v téhle zimě bude chtít pít studené pivo,“ komentoval venkovní teplotu, která prodeji piva rozhodně nepřála.
Prodej piva byl jedním z úkolů, kterými šéfka Nora Mojsejová testuje obchodní dovednosti soutěžících. V každé epizodě totiž oba týmy řeší tři úkoly. První úkol je »byznys« charakteru, druhý je »adrenalinový« a třetí bývá »zábavný«. V čele týmu stojí pokaždé jiný teamleader, kterého určuje šéfka. Jsou to oni, kdo organizuje práci týmu a odpovídá za její kvalitu, a tím i úspěch týmu. Tým, který prohraje v celkovém skóre, pošle na »kobereček« před Šéfku tři zástupce: teamleadera a další dva, které určí teamleader jako nejslabší články týmu. Všichni tři mají ještě chvíli na obhajobu, potom šéfka vyřkne svůj ortel „U mě jsi skončil!“ a vyhodí jednoho účinkujícího z reality show. Ve finále, které diváci uvidí v přímém přenosu, určí Šéfka vítěze.
Reality show Šéfka vysílá každou neděli od 20 hodin televize Prima.
Foto: TV Prima