Prima Cool vyhrála Zlaté péro

Televize Prima Cool získala v tomto týdnu od Creative Copywriters Clubu první místo za nejlepší textařský počin – Zlaté péro.


Cenu Zlaté péro za rok 2011 dostala Prima Cool a grafické studio Oficina od cechovní organizace sdružující reklamní textaře, spisovatele a novináře Creative Copywriters Club (CCC). Petr Vacek, předseda CCC, k ocenění dodává: „Cool v těžké konkurenci (z patnácti reklamních textů nominovaných v nejužším výběru – např. T-mobile za reklamu s Bolkem Polívkou nebo Vodafone s mluvícími keckami) vybojoval 1. místo za úžasnou soustavnou textařskou práci při předělech a upoutávkách.“
Péro je ocenění za nejlepší textařský počin. Do soutěže se nepřihlašují sami tvůrci, nominace je svěřena do rukou přímo publika, veřejnosti. Specifickou cenu může získat reklama, kniha, báseň, píseň nebo cokoliv jiného, co baví, má nápad, vtip a nestojí při zdi.

Foto: TV Prima