Společenský týdeník pro ženy Sedmička vydavatelství Empresa Media dosáhl v dubnu rekordního prodeje 207 000 prodaných výtisků a nechal konkurenci daleko za sebou.
Výrazný nárůst prodejů zaznamenal týdeník Sedmička v posledním dubnovém týdnu s Ivetou Bartošovou na titulní straně. „Přízeň čtenářů nás moc těší. V Sedmičce jsme se rozhodli jít cestou původních článků a rozhovorů a jsme rádi, že to oceňují i naši čtenáři,“ uvedl šéfredaktor magazínu Sedmička Miroslav Graclík.
„Rekordní prodej časopisu Sedmička a skvělé prodeje i našich dalších titulů jsou dobrou zprávou pro celé vydavatelství a motivují všechny redakce k novým nápadům a vylepšením,“ řekl Daniel Köppl, generální ředitel vydavatelství Empresa Media. Vydavatelství v uplynulých měsících přišlo na trh hned se dvěma novými tituly. Společenský časopis Exkluziv doplnil portfolio vydavatelství o čtrnáctideník a magazín Interview o měsíčník.
Foto: Magazín Sedmička
Minulý rok vydavateľstvo Opus začalo s vydaním reedícií albumovej diskografie legendy slovenskej a českej populárnej hudby…
TV Nova uvede už tuto neděli 5. května od 21.35 hodin třídílný dokument Málo mě znáš, který přinese nový…
Působí na vás hrozivě bohyně Kálí? S o to větší zvědavostí lze nahlížet na karty, které…
Vydavatelství Supraphon ve spolupráci s nakladatelstvím Atlantis po úspěšném vydání audioknih Nevědění a Směšné lásky…
Zpěvák Petr Kolář inspirován úspěchem turné Tajný místa vydává stejnojmenné album. V loňském roce Petr Kolář…
Proč je nejlepší uskladnit cibuli v silonkách? Jak pomůže pračka s výrobou domácího másla? S…