Zábava, jak ji znáte z vysílání Prima Cool, se opět posouvá i mimo obrazovky. Explozivním spojením dvou českých značek vznikl nový energetický nápoj. Ze spolupráce Prima Cool se společností Kofola se zrodil nový Semtex Cool. Obě značky oslovují stejnou cílovou skupinu a vyznávají podobné hodnoty, které daly základ pro vývoj ojedinělého produktu. Jak jinak než zelený speciální nápoj Semtex Cool vám kdykoli dodá energii – navíc vám ale obarví jazyk nazeleno!
Ostře zelený vyplazený jazyk je symbolem kampaně »Přiznej barvu«, která provází uvedení produktu na trh. Je součástí obalu nápoje, označovat bude také místa, na kterých bude Semtex Cool k dostání. Objeví se také v televizní reklamní kampani a ve všech dalších aktivitách, které se na jeho podporu chystají – tedy na letních hudebních festivalech nebo v barech, klubech a dalších místech, kam se chodí za zábavou. Součástí kampaně je i web www.semtexculture.cz, kde si již od 2. dubna můžete prohlédnout, kdo všechno »přiznal barvu«.
„Limitovaná edice vrací Semtex na televizní obrazovky. Věříme, že spojením s Prima Cool oslovíme lidi, kteří pro svůj život potřebují nekonečnou zábavu – a pro tu jim Semtex dokáže kdykoli doplnit energii,“ říká Karel Hrbek, senior brandmanager značky Semtex.
„Co na srdci, to na jazyku – a zelená je symbolem Prima Cool. Baví nás posouvat značku dál než jen na televizní obrazovky. Hledáme možnosti, jak může být Cool tam, kde se lidé baví, i když zrovna nesledují televizi – proto nás nadchl nápad vytvořit Semtex Cool, který spojuje výbušnou energii se zábavou,“ popisuje společný projekt ředitelka marketingu FTV Prima Denisa Schulzová.
Foto: TV Prima