Ulice zakončila sedmnáctou sezonu s rekordní sledovaností

Sedmnáctá řada seriálu Ulice je u konce a s diváky se rozloučila s rekordní sledovaností. Nejdéle vysílaný český denní seriál, který přináší pohled do osudů několika rodin, si po celou letošní sezonu udržel 1 064 000 pravidelných diváků starších čtyř let a byl tak nejsledovanějším pořadem v podvečerním slotu.

Hlavní hrdinové žijí v jedné seriálové ulici na periferii Prahy a prožívají běžné starosti i radosti všedních dní. Atraktivní je pro diváky zejména zastoupení různých charakterů postav a celé plejády názorů na běžné životní situace. V poslední sezoně se uzavřelo několik příběhů, některé oblíbené postavy se rozloučily a pro někoho si osud připravil nové začátky a překvapení. Po létě seriál vstupuje do pomyslné dospělosti a diváci se tak mohou těšit na již osmnáctou sezonu.

Nekonečný seriál zaznamenal v průběhu jara skvělé výsledky sledovanosti. Pořad sledovalo v průměru 34,34 procent diváků CS 15-54 u TV a pravidelně k televizním obrazovkám přilákal 1 064 000 diváků starších 4 let. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku se jedná o meziroční nárůst podílu na sledovanosti o +6 procent. Seriál bodoval zejména u mladšího ženského publika (42,84 procent share Ž25-34).

Ulice se s diváky rozloučila nejlepším týdenním výsledkem letošního roku, kdy si ji nenechalo ujít 39,33 procent diváků v cílové skupině 15-54 u TV. Poslední díl, ve kterém se rozloučil Bedřich Liška (Adrian Jastraban), který byl v Ulici od začátku jejího vysílání, oslovil 40,23 procent diváků v CS 15-54 u TV.

„Jsem hrdá na stabilní tvůrčí tým, který Ulice má a který dokáže s absolutně poctivým přístupem a vášní ke svým postavám vytvářet stále nové a zajímavé zápletky a příběhy. Za nejdůležitější považuji, když skrze tyto příběhy na televizní obrazovce otevíráme témata, která rezonují napříč společností, a těší mě každý jeden divák či divačka, kteří díky Ulici našli podporu anebo řešení ve své složité životní situaci,“ říká kreativní producentka Ulice Silvia Klasová.

Denní seriál měl své pravidelné diváky nejen u televizních obrazovek, ale i napříč všemi různými digitálními platformami. Pořad Ulice na portálu NovaPlus zaznamenal v tomto roce 14 511 024 zhlédnutí. Průměrně každý týden bylo na osudy rodin Marečkových, Niklových a dalších, zvědavých 254 706 uživatelů. Velké popularitě se seriál těší i na Voyo, kde stabilně patří mezi nejsledovanější seriály.

Bonusové materiály, rozhovory a informace ze zákulisí natáčení najdete na webu Nova Plus. Všechny série pak můžete zhlédnout na Voyo. Na nové díly se diváci mohou těšit po tradiční prázdninové pauze na obrazovkách TV Nova. I během léta mohou fanoušci Ulice sledovat své oblíbené postavy na sociálních sítích (Instagram, Facebook).

 

Foto: TV Nova