TV Barrandov na Silvestra dvojkou na trhu!

Uplynulý rok Televize Barrandov opět završila úspěchem! Silvestrovský večerní program ji vynesl na pozici druhé nejsledovanější stanice v zemi, v průběhu celého posledního dne roku 2014 si v televizním žebříčku pevně držela třetí příčku.


Barrandovský Silvestr bavil od 20 hodin do půlnoci v průměru takřka 514 tisíc diváků starších patnácti let. Z koláče sledovanosti tak ukousl 13 procent. Díky němu byla Televize Barrandov v časovém rozmezí od 21:15 a 23:12 dokonce s průměrnou sledovaností 573.000 diváků a podílem 14,47 procent komerční jedničkou trhu! V průběhu celého posledního dne v roce se držela na celkové třetí pozici za konkurenční Novou a veřejnoprávní ČT. TV Barrandov dosáhla celodenní sledovanosti 7,99 procent (share). Oproti předchozímu roku tak stanice zvýšila celodenní silvestrovský výkon o 0,47 procentního bodu v sharu.


„Televize Barrandov jako jediná přinesla televizním divákům nový původní celovečerní zábavný silvestrovský program a vyplatilo se. Velmi mě těší, že rozhodnutí přinést našim divákům po obdobném úspěchu Barrandovského Silvestru v roce 2013 prodloužený silvestrovský program v tomto roce, bylo správné a přineslo ovoce,“ sdělil Jaromír Soukup, majitel a předseda představenstva společností Empresa Media a Barrandov Televizní Studio.


Barrandovský Silvestr ve večerním pásmu od 20 hodin do půlnoci předčil loňské hodnoty. Zatímco v předchozím roce vyhledalo silvestrovský večerní program na Barrandově 494 tisíc dospělých diváků, o rok později ve stejném čase přilákal k obrazovkám o dvě desítky tisíc diváků více. Vůbec nejvyšší sledovanosti roku dosáhla TV Barrandov na jeho sklonku, a sice v čase 23:06, kdy stanici sledovalo 693.000 diváků (17,84 procenta shr).


Barrandovský Silvestr 2014 byl zároveň nejsledovanějším pořadem TV Barrandov v uplynulém roce. „Diváci dali jasně přednost klasické silvestrovské zábavě a nás velmi těší, že jsme dobře zahráli na jejich notu. Zcela zřejmě nám ukazují cestu, jakou chceme v dalších měsících jít. Vážíme si jejich přízně, za ni jim patří naše dík a já pevně věřím, že se nám v novém roce podaří podobně zaujmout nejen na Silvestra,“ netají radost z úspěchu silvestrovského programu TV Barrandov její generální ředitelka a místopředsedkyně představenstva společnosti Empresa Media Marcela Hrdá.
Nadprůměrné sledovanosti se TV Barrandov těšila v průběhu celého vánočního schématu, kdy v průměru vykázala 5,81% podíl na sledovanosti. Sestřih barrandovské silvestrovské zábavy z roku 2013 si 29. prosince vyhledalo 385 tisíc dospělých diváků, Jaroslav Marvan coby Anděl na horách přilákal na 2. svátek vánoční 372 tisíc diváků, vánoční vydání soutěže Kurňa, co to je? bavilo 22. prosince 324 tisíc diváků. Dařilo se také zpravodajským formátům. Naše zprávy o Vánocích sledovalo až 274 tisíc diváků při podílu 8,76 %. Noční zprávy dosáhly 29. prosince své rekordní sledovanosti 247 tisíc diváků s podílem 8,2 %. Rekordní sledovanost si připsala i nedělní Barrandovská Sedmička, kterou si nenechalo ujít 169 tisíc dospělých diváků.


Také Nový rok hned na svém prvopočátku přinesl optimistický výhled do dalšího období. Výběr vánočních písní Kateřiny Brožové v prvních minutách po půlnoci oslovil 366 tisíc diváků. Hlavní večerní novoroční program, americká romantická komedie Láska na druhý pohled, s 281 tisíci diváky a podílem 6,46 % ukotvila Televizi Barrandov opět na pozici trojky na trhu.

Foto: TV Barrandov