Show Jana Krause – Markéta Konvičková, Viktor Tauš a Lukáš Hakoš

Zpěvačka Markéta Konvičková, režisér Viktor Tauš a marketér Lukáš Hakoš se představí v Show Jana Krause. Premiéru dalšího dílu Show Jana Krause uvidíte ve středu 6. září ve 21.35 hodin na Primě.

krausMarkéta Konvičková – zpěvačka, které si diváci poprvé všimli před sedmi lety v pěvecké reality show. Během léta ji její fanoušci mohli vidět v kinech ve filmu Muzzikanti, ve kterém Markéta hraje i zpívá. Třiadvacetiletá blondýna má na svém kontě tři desky a rovněž studuje na Vysoké škole báňské v Ostravě.

Viktor Tauš – režisér a producent. V polovině devadesátých let byl považován za jeden z největších režijních talentů u nás. Po natočení debutového filmu Kanárek skončil na drogách. Léta pak působil jako reklamní režisér, je tvůrcem více než 70 reklamních spotů. K celovečernímu filmu se vrátil před devíti lety, kdy se nechal najmout a za dobrodružných okolností natočil Sněženky a machry po 25 letech. Pak následoval film Klauni. Vloni rozpoutal vášnivé diskuze kolem své televizní minisérie, kterou jedni považovali za výjimečný psychologický thriller, druzí za nesrozumitelné dílo. Jako producent se podílel na několika celovečerních filmech, jeho posledním producentským projektem je trilogie Zahradnictví. „Je to návrat Hřebejka a Jarchovského do světa filmů, pro které jsem je začal milovat. S typickým humorem a laskavostí svých autorů vypráví rodinnou kroniku na pozadí nejpohnutějších období dějin naší země 20. století,“ říká Viktor Tauš.

Lukáš Hakoš – muž, který již ve svých devíti letech blízce spolupracoval s Billem Gatesem, jehož zaujal tím, když mu nabídl vylepšení programu MS Outlook. Americká firma integrovala Lukášova vylepšení a spolupráce s počítačovým magnátem trvala až do roku 2004. V patnácti letech vyvinul řadu programů pro volné užití, které si získaly statisíce uživatelů po celém světě. Založil společnost, která vyvinula první nástroj přímého marketingu s umělou inteligencí (Artificial Intelligence), který se sám učí – analytický modul dokáže přesně rozpoznat chování uživatelů a ze získaných dat optimalizovat nastavení dalších kampaní. Společnost se v roce 2016 zařadila mezi pět celosvětových ESP (Email Service Provider) partnerů společnosti Google. Devětadvacetiletý Lukáš vystupuje na významných odborných konferencích po celém světě a jeho životním krédem je: „Možné je vše, jen nemožné prostě trvá trochu déle.“

Foto: TV Prima