Prima Love boduje u nás i v Americe!

Minulé dny byly pro televizní kanál Prima Love plné dobrých zpráv. Vše začalo oceněním na výroční konferenci Promax BDA v New Yorku za logo stanice a pokračuje stále rostoucí popularitou u diváků. Už druhý týden po sobě týdenní podíl na trhu Prima Love ve skupině D15+ přesáhl jedno procento. V týdnu od 4. do 10. července pak měla stanice dokonce nejlepší share v cílové skupině D15–54 od začátku měření – 1,32 procenta.


Prima Love získala na konci června významné mezinárodní ocenění. Na výroční konferenci Promax BDA v New Yorku bylo oceněno logo stanice zlatou soškou v celosvětové soutěži předních grafiků a designérů v kategorii Logo design network/channel all media. Grafickou podobu Prima Love vytvořilo studio Oficina, které dokonale vystihlo myšlenku vyprofilovaného kanálu orientovaného převážně na ženské publikum. „Dlouhodobá spolupráce se studiem Oficina přináší kromě unikátního vzhledu nových televizních stanic rodiny Prima také řadu ocenění – dva stříbrné evropské Promaxy získala loni grafika stanice Prima Cool,“ pochvaluje si Denisa Schulzová, ředitelka marketingu a PR Televize Prima.

Designéři ze studia Oficina vypracovali specifické minimalistické logo vytvářející slovní spojení s další informací (časy, postavy ze seriálů atd.). Zajímavým prvkem je generované barevné prostředí kombinující paletu barev se vzorníkem textur. Díky tomu získává grafika Prima Love proměnlivý vzhled, evokující převlékání šatů. Proud infografiky zklidňují civilně točené identy a programová menu.

Promax BDA je předním světovým sdružením odborníků a multimediálních designérů pracujících v elektronických médiích v oblasti reklamy a marketingu. Sdružuje přes 4000 firem a fyzických osob z více než 65 zemí. Do klání o ceny, které jsou považovány za nejprestižnější v oblastech profesionální propagace, marketingu a designu v rámci elektronických médií na celém světě, se letos přihlásilo více než 15 tisíc prací z 39 zemí.

Foto: TV Prima