Nova výrazně zvýšila svou oblíbenost u diváků, bodovala díky show Tvoje tvář má známý hlas

Skupina Nova podle posledního průzkumu výrazně zvýšila svou oblíbenost u televizního publika. Na úspěchu celé skupiny se významnou měrou podílela popularita show Tvoje tvář má známý hlas, která se umístila na třetím místě mezi nejoblíbenějšími pořady hlavních českých stanic vysílanými v rámci jarní sezony 2016. Na jaře 2016 více než čtvrtina (27 procent) diváků zaznamenala zlepšení televizní nabídky TV Nova, což je nárůst o 11 procentních bodů oproti podzimu 2015.

FOTO_mišík TTMZH
Skupina Nova si kontinuálně nechává zpracovávat agenturou TNS Aisa průzkum, který sleduje její vnímání u televizních diváků. Poslední analýza z května 2016 ukázala, že Nova oproti předchozímu měřenému období naprosto mimořádným způsobem zvýšila svou oblíbenost u televizního publika. Hlavní koeficient, který průzkum dlouhodobě již několik let sleduje, je tzv. TRI*M Index. Tento indikátor kvality zákaznické zkušenosti používají firmy po celém světě a v případě hodnocení televizního vysílání vyjadřuje, jak jsou lidé celkově spokojení s programem, zda by stanici doporučili přátelům, jestli ji budou sledovat i v budoucnu apod. Poslední výsledky televize Nova ukázaly hodnotu o neuvěřitelných jedenáct bodů vyšší, než při měření před šesti měsíci, což je nejlepší výkon od ledna 2013.
Výrazně se také změnil přístup televizních diváků k televizi Nova: o jedenáct procentních bodů se zvýšil podíl tzv. Apoštolů, tedy diváků televize, kteří jsou s jejím programem spokojeni, jsou k ní loajální a doporučují ji dál. Naopak o šest procentních bodů se snížil podíl tzv. Teroristů, které vysílání neuspokojuje.
Na skvělých výsledcích má dle agentury TNS Aisa podíl sledovaná show Tvoje tvář má známý hlas. „Ráda bych jménem skupiny Nova poděkovala skvělé produkci pořadu Tvoje tvář má známý hlas, jejím odvážným účastníkům, kteří do toho šli opravdu naplno, a také divákům, kteří prožívali každé vystoupení. Právě na základě jejich ohlasů jsme se rozhodli už na podzim spustit druhou řadu zábavné show,“ říká Alex Ruzek, ředitelka programu skupiny Nova. Celebrity z oblíbeného pořadu obsadily vrcholné příčky v popularitě osobností známých z obrazovek TV Nova – jako neoblíbenější byl hodnocen moderátor Ondřej Sokol, následovala vítězka soutěže Hana Holišová a na třetím místě jeden z nejpopulárnějších soutěžících Petr Rychlý.
S lepšími výsledky se kromě TV Nova setkaly také ostatní stanice skupiny: polepšila si Nova Cinema, Fanda, Smíchov i Telka. Se skvělými výsledky se setkaly také stanice Nova Sport, především stanice Nova Sport 1, která z hlediska TRI*M Indexu dosáhla lepšího výsledku o celých 17 bodů! Množství »Apoštolů«, věrných diváků propagujících značku, se v jejím případě zvýšilo dokonce o rekordních dvacet procentních bodů.

Image TV Nova
Nejsilnější vlastnosti, které diváci televizi Nova přisuzují, patří vedoucí pozice na trhu, sebevědomí a síla. Televizi Nova si diváci nejčastěji spojují se seriály a sitkomy (32 % diváků), zpravodajstvím (22 % diváků) a zábavou a relaxací (13 % diváků).
Pozitivní ohlas měl jarní program televize Nova: O 11 procentních bodů se zvýšil počet diváků, kteří zaznamenali zlepšení programu, a naopak o 11 procentních bodů se snížil podíl diváků, kteří program hodnotí jako horší.

Zdroj: TNS Aisa

Foto: TV Nova