CET 21 jmenovala Ondřeje Křivku marketingovým ředitelem

Společnost CET 21 jmenovala s účinností od 1. února 2012 marketingovým ředitelem Ondřeje Křivku. Křivka bude na pozici marketingového ředitele CET 21 zodpovědný za veškeré marketingové aktivity společnosti, bude řídit oddělení marketingu všech televizních kanálů skupiny Nova a internetových projektů CET 21. Bude zodpovědný za realizaci marketingových a komunikačních strategií, včetně strategií na poli public relations.


„Ondřej v posledních několika náročných měsících prokázal, že je tím správným kandidátem na tuto pozici. Velmi oceňuji jeho nasazení, přehled a kreativitu, se kterou přistupuje k řešení svých úkolů. Vítám Ondřeje do týmu a věřím, že nám svým nasazením pomůže dále upevnit pozici lídra trhu,“ říká Jan Andruško, generální ředitel TV Nova.
„Být součástí vedení nejsledovanější televize je bezpochyby výzvou a jsem velmi rád, že mohu svými profesními schopnostmi přispět k dlouhodobému úspěchu naší společnosti,“ říká Ondřej Křivka, nový ředitel marketingu CET 21.


Do TV Nova nastoupil Ondřej Křivka v roce 2008, od roku 2010 byl ředitelem česko slovenské verze MTV. Pozici ředitele MTV opouští k 31. lednu 2012, od 1. února dočasně převezme řízení kanálu MTV Alex Ruzek, ředitelka programu a TV kanálů. Ondřej Křivka získal titul Master of Business Administration (MBA) s marketingovou specializací na Southeastern Louisiana University ve Spojených státech.

Foto: TV Nova