Kniha, vydaná poprvé roku 1932, má zbrusu nový, velmi poutavý obal a obsahuje kompletní soubor písemných projevů, úvah a článků Tomáše Bati (1876 – 1932), zakladatele obuvnického impéria.
Tedy jednoho z největších podnikatelů své doby, jehož inovace v oblasti managementu a marketingu se užívají dodnes. Pro pochopení Baťovy podnikatelské a životní filozofie je studium tohoto díla nevyhnutelné. Baťa vzpomíná na své podnikatelské začátky, naznačuje své vize, vyjadřuje se k dobové ekonomice a politice, nechybí ani myšlenky o leadershipu a motivaci zaměstnanců.
Vydává Nakladatelství Omega.
Více informací najdete na internetové adrese: www.knihydobrovsky.cz
Foto: Nakladatelství Omega
Minulý rok vydavateľstvo Opus začalo s vydaním reedícií albumovej diskografie legendy slovenskej a českej populárnej hudby…
TV Nova uvede už tuto neděli 5. května od 21.35 hodin třídílný dokument Málo mě znáš, který přinese nový…
Působí na vás hrozivě bohyně Kálí? S o to větší zvědavostí lze nahlížet na karty, které…
Vydavatelství Supraphon ve spolupráci s nakladatelstvím Atlantis po úspěšném vydání audioknih Nevědění a Směšné lásky…
Zpěvák Petr Kolář inspirován úspěchem turné Tajný místa vydává stejnojmenné album. V loňském roce Petr Kolář…
Proč je nejlepší uskladnit cibuli v silonkách? Jak pomůže pračka s výrobou domácího másla? S…