smsticket je revoluční vstupenka do mobilu

Nejmodernější platforma pro prodej vstupenek v mnohém ulehčí  pořadatelům akcí i jejich návštěvníkům. Zahájení předprodeje do pěti minut, nejnižší poplatky pro promotéry i možnost pro zákazníky zaplatit prostřednictvím oblíbeného PayPal – to vše nabízí nový smsticket.

Formaty smsticketu
Ticketingová síť smsticket funguje třetím rokem a představuje spojení špiček nejen hudební branže – producenta a majitele jednoho z největších hudebních webů v Česku Bandzone.cz Michala Nováka, zkušeného promotéra a produkčního Oldřicha Brzobohatého, vývojářské společnosti s dvacetiletou tradicí Axima a přední digitální agentury 2fresh. Výsledkem je nejmodernější platforma určená pořadatelům kulturních i obecně společenských akcí, a to bez ohledu na očekávanou návštěvnost. Po pilotním dvouletém provozu mezi společníky vstoupila i prestižní kreativní agentura 2fresh, která téměř celý další rok pracovala na novém grafickém kabátu služby i jejím zjednodušení pro uživatele.

smsticket logo cyan
„Pokaždý, když jsem si musel jít pro lístek do jediného okýnka v Praze, tak abych ho mohl někomu dát třeba jako dárek anebo jsem platil peníze za doručení e-ticketu, jsem snil o tom, že jednou zprovozním síť, kde bude vše jinak. Zároveň jsem jako pořadatel malých rockových akcí roky toužil po rychlém předprodeji, který má smysl spustit i třeba jen pro padesát návštěvníků. I takové akce si zaslouží profi služby a propagaci, říkal jsem si. U velkých sítí jsem se necítil moc pohodlně, spíš se mi zdálo, že jsem jim s tak malou akcí na obtíž. Když mě oslovili Karel s Oldou (spoluzakladatelé smsticket.cz), bylo to něco jako vesmírný znamení. Věděl jsem okamžitě, že to je přesně to, co jsem chtěl už dlouho udělat,“ přibližuje okolnosti vzniku Michal Novák, kytarista kapely the.switch a současný spolumajitel smsticket.
Není divu, že i přes krátký čas si k smsticket předprodeji našlo cestu téměř 500 pořadatelů akcí v ČR. Ti nejčastěji oceňují rychlost nasazení akce, sledování prodejů online a dodatečné propagační služby jako např. cílená promo SMS na návštěvníky konkrétních akcí.
A jak to celé funguje? Promotér prostřednictvím přehledného online rozhraní zahájí jednoduše a v řádu několika málo minut předprodej vstupenek. S využitím vestavěných propagačních nástrojů přímo v administraci předprodeje dá vědět o své právě založené akci mnoha potenciálním návštěvníkům. Ti pak mohou vstupenky nakupovat buď standardní cestou jako v libovolném e-shopu anebo odesláním SMS zprávy v jasně definovaném tvaru. Obratem obdrží vstupenku jak do mobilu, tak na e-mail. Nemusí ani nic tisknout, vstupenka, stejně jako celá webová aplikace, je plně přizpůsobena mobilním telefonům. Při vstupu na akci pak jen ukáží personálu svoji vstupenku a mohou se jít bavit! Výhodou online nákupu na smsticket.cz navíc je, že jako jediná síť nabízí i platby prostřednictvím stále populárnější služby PayPal.

Homepage smsticket

Proč ještě zvolit smsticket, pokud patříte mezi promotéry?
propagační nástroje šité na míru každé akci; v případě větší akce možnost individuální podpory – facebookové kampaně, google kampaně, lepší inzertní podmínky na partnerských webech
díky našemu chytrému propojení s Facebookem se o propagaci akce starají také samotní návštěvníci
všechny akce jsou zobrazovány u partnera Bandzone.cz – největší hudební komunity v ČR a nejrozsáhlejší online databáze koncertů.
stále se rozrůstající síť partnerských webů, které akce zobrazí okamžitě po nasazení do prodeje
nejlevnější ticketingová síť v ČR – provize pouze 5% z prodané vstupenky; žádné další poplatky pořadateli nejsou účtovány (náklad na transakci uhradí návštěvník, podle zvoleného typu platby)
možnost platby prostřednictvím PayPal – nejoblíbenější virtuální peněženky na světě
nastavitelné zdražení vstupenek v čase nebo podle prodaných kusů – early birds jako skvělá pobídka pro návštěvníky ke koupi
veškeré prodeje je možné pozorovat v reálném čase online v přehledných grafech
odbavení vstupenek probíhá naprosto jednoduše pomocí Android aplikace Smsticket Brána, která je zdarma ke stažení
vyplacení tržby z akce si určují pořadatelé sami, na účet bude odeslána do druhého dne
možnost uvědomit návštěvníky předešlých akcí o novém předprodeji – chytré propagační nástroje založené na dokonale zacílených reklamních SMS zprávách.

„Děláme ticketing jinak, než bylo doposud běžné. Jsme první předprodej opravdu pro všechny pořadatele, nezáleží na velikosti akce, ani na ceně vstupenky. Máme každému co nabídnout. Měníme zaběhlé principy a dáváme pořadatelům do rukou silný nástroj. V tomto trendu budou následovat všechny další novinky, které ještě do konce roku představíme. Jde nám o celkovou liberalizaci vstupenkového trhu a zpřístupnění kvalitního on-line předprodeje pro kohokoliv, na jakoukoliv událost,“ dodává zakladatel smsticket Oldřich Brzobohatý.

Foto: www.smsticket.cz