Časopisy Sedmička a Exkluziv ovládly prosincový trh

Časopisy Exkluziv a Sedmička, které patří do portfolia vydavatelství Empresa Media, ovládly prosincový trh. Podle údajů auditorské společnosti ABC ČR, jež se zabývá ověřováním nákladu tisku, patřily oba magazíny v průběhu posledního měsíce loňského roku k nejprodávanějším společenským titulům.

collage
Časopis Exkluziv, který každých čtrnáct dní přináší čtenářům nejnovější informace ze světa slavných a úspěšných osobností, předčil po roce na trhu s průměrným prodaným nákladem 22 101 výtisků i časopis Story, jenž je na českém trhu již dvacet let. „Úspěch Exkluzivu, který byl v prosinci nejprodávanějším časopisem ve svém segmentu, mě samozřejmě těší a potvrzuje kvalitní práci celé redakce,“ říká Daniel Köppl, výkonný ředitel vydavatelství Empresa Media.

Schránka02
Stejného úspěchu dosáhl i společenský magazín Sedmička. Ten se, i přes masivní televizní kampaň a snížení prodejní ceny časopisu Rytmus života, stal v prosinci loňského roku taktéž nejprodávanějším titulem v segmentu společenských týdeníků. Podle údajů auditorské společnosti ABC ČR činily prodeje časopisu Sedmička 143 942 výtisků.

Schránka01

1. Sedmička 143 942
2. Rytmus života 138 642
1. Nedělní Blesk 136 553

 

„Z úspěchu časopisu Sedmička máme obrovskou radost. Snažíme se našim čtenářům naslouchat a je evidentní, že naše úsilí o neustále zatraktivnění obsahu přináší ovoce,“ doplňuje Miroslav Graclík, šéfredaktor časopisu Sedmička.

Foto: Médea

1920x1080px_osudy_hvezd