VIP zprávy se rozloučily po 1799 dílech, dnes startuje Top Star

Více než pětiletá existence VIP zpráv na Primě je v pomyslném cíli. 1799. díl VIP zpráv byl tím posledním, který diváci viděli. Od neděle 6. září 2015 se začíná psát nová historie, historie pořadu Top Star.

YAN_8997_studio2
„Viděli jste poslední vysílání VIP zpráv, ale v nejlepším se má přestat. Ale jen proto, abychom mohli začít s něčím novým a ještě lepším,“ loučili se v živém vysílání posledních VIP zpráv Daniela Šinkorová a Miroslav Šimůnek. Éru VIP zpráv symbolicky završily přípitkem s reportérkami Lucií Špakovou a Lenkou Špillarovou, které v redakci působí od úplného začátku.
Poprvé se VIP zprávy představily 12. července 2010. V moderování se tehdy střídaly Ivana Gottová a Martina Gavriely. Později se v týmu objevili i Bára Niničová, Jiří Pomeje či Mahulena Bočanová. Dnešními moderátory jsou Laďka Něrgešová, Daniela Šinkorová nebo Miroslav Šimůnek.
VIP zprávy přinesly mnoho exkluzivních informací, takřka v přímém přenosu sledovaly nevěru Karla Janečka, který v té době randil s miss Janou Doleželovou. Kamery VIP zpráv mapovaly díky dennímu vysílání i strmý pád zpěvačky Ivety Bartošové, která vlastní život ukončila sebevraždou. Exkluzivní rozhovory se zahraničními kapelami zase přinesl reportér Tomáš Kraus.

YAN_9028_pripitek
V podobném tempu budou VIP zprávy pokračovat i nadále, ovšem pod novou značkou Top Star. K sjednocení společenského brandu dochází poté, co na Primě vznikla společenská redakce pod vedením Zuzany Brzákové. Týdenní souhrn společenských událostí přinese od pondělí 7. září Top Star magazín s novou moderátorkou Evou Perkausovou, na webu pak vše zaštítí nová doména iTopStar.cz, která bude online spojkou mezi obsahem pořadů Top Star a Top Star magazín.

VIP zprávy v číslech
* První díl: 12.7.2010
* Počet premiér: 1799
* Průměrná sledovanost za celou dobu (12.7.2010 – 3.9.2015): 539 tis. diváků, průměrný share 15,10 % v cílové skupině 15+
* Nejsledovanějším dílem za celé období byl díl 9.2.2012 se sledovaností 1 158 tis. diváků, share 28,79 % v cílové skupině 15+
* Nejsledovanějším dílem tohoto roku (2015) byl díl 4.1.2015 se sledovaností 697 tis. diváků se sharem 16,33% v cílové skupině 15+
(zdroj: ATO – Nielsen Admosphere)

Foto: TV Prima

FB_post_chalupari