Třetí ročník inSPORTline Prima Run přilákal přes 1200 běžců

Přes 1200 závodníků se letos v pražské Stromovce postavilo na start třetího ročníku běhu inSPORTline Prima Run, který pořádá televize Prima pod hlavičkou kanálu Prima Love. Přichystaná byla pětikilometrová závodní trať pro dospělé, inSPORTline lákal také k vyzkoušení sportovních trenažérů. Letos se poprvé uskutečnil i barevný běh petšopáků pro děti od 3 do 14 let, a soutěžilo se navíc o největší sbírku zvířátek Littlest Pet Shop. Nechyběly ani stánky plné soutěží a atrakcí. Celým dnem provázal herec a moderátor Divošek Michal Kavalčík, ambasadorem běhů se stal opět rekordman, olympijský vítěz a moderátor Zpráv FTV Prima Roman Šebrle – a přítomny byly i další oblíbené tváře televize Prima.

Beh petsopaku prvni kategorie 1

Obrovské nadšení a velký úspěch. Tak by se dal popsat letošní běžecký happening. Opět se ukázalo, že je to jedinečná akce, která již třetím rokem spojuje všechny sportovní nadšence, veřejnost a známé tváře televize. Skvělou novinkou jsou běhy pro děti. Těšíme se, že i příští rok si s námi tuto akci, kde můžou běžet jednotlivci, zamilované páry, celé rodiny a sportovní fanoušci, všichni opět užijí,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zároveň zodpovědný za agenturu Solootions.

Partnerem akce se již podruhé stala společnost inSPORTline. Právě její stánek, ve kterém mohli všichni vyzkoušet běžecké pásy a trenažéry, byl jedním z hlavních lákadel dne a společnost věnovala také hlavní ceny pro vítěze. „Zájem o inSPORTline Prima Run roste a pro nás je jasným důkazem, že spojení naší společnosti s touto unikátní akcí je dobrou volbou. Díky tomu jsme v přímém kontaktu s našimi příznivci a aktivně se podílíme na akci, která nám, jakožto výrobci sportovních pomůcek, dává smysl. Také letos se zapojili do závodu naši zaměstnanci a byla zde skvělá atmosféra,“ uvádí Ladislav Vichánek, marketér z inSPORTline.

Celek

Novinkou, která zaznamenala velký úspěch, byl běh věnovaný dětem. „Barevný běh petšopáků je speciální závod pro děti, které na trase doprovází jejich oblíbená zvířátka Littlest Pet Shop. Jsme moc rádi, že se tento první ročník zúčastnilo více než 150 dětí, které po rozdělení do čtyř kategorií vyrazily s chutí na trať. Kromě běhu na ně čekala v našem stánku burza oblíbených petšopáků a mohly také soutěžit o největší sbírku“, uvádí Barbora Dudková, brand manažerka značky Littlest Pet Shop od Hasbra. Vítězkou soutěže o největší sbírku petšopáků, kde rozhodovala váha sbírky, se stala Eva Moravcová. Do Stromovky přinesla rovných 573 zvířátek a její sbírka vážila bezmála dvacet kilogramů.

Start 2

Partnerem akce je magistrát hlavního města Prahy. Závody pro děti i dospělé proto odstartoval Patrik Nacher, zastupitel hlavního města. „Podpora sportu je důležitá a tato akce je důkazem, že nejen Pražané mají chuť sportovat a hýbat se,“ řekl Patrik Nacher. Protože se letošní ročník konal u rekonstruované Šlechtovy restaurace, prozradil k průběhu prací. „Jsme v polovině obnovy, práce údajně jdou rychleji, předpokládáme dokončení na jaře příštího roku. Stromovka se proměňuje každým rokem, jsou zde nová jezírka, cesty pro cyklisty, je to oáza Prahy spojující Výstaviště se Zoo a Botanickou zahradou, je to klíčové zelené srdce Prahy,“ dodal zastupitel.

Dalšími partnery letošního ročníku byly společnosti: Komerční banka, Meggle, Betadine, instax.

Více informací a výsledky najdete na: www.insportlineprimarun.cz

Foto: TV Prima