Nový seriál Bezdružice přilákal rekordní počet diváků

Televizní Skupina Barrandov má za sebou nejúspěšnější neděli od startu svého vysílání. Nedělní podíl se vyšplhal na 8,52 procenta. Na úspěchu měl největší vliv nový komediální seriál Bezdružice a Naše zprávy.

crop-885640-til-4120_514x347
Mimořádného úspěchu se dočkal pilotní díl nového původního seriálu Bezdružice, který stanice TV Barrandov odvysílala v neděli 18. října, ve 20.20 hodin. Komediální seriál si pustilo více než 483 400 diváků s podílem 11,2 procenta.
„Jak jsme již avizovali dříve, Skupina Barrandov vsadila na zcela odlišný formát vlastní tvorby, než je tomu u konkurence. A vysoké číslo sledovanosti nám ukázalo, že tato volba byla správná. Komediální seriál tohoto typu na našich obrazovkách chyběl, a proto pevně věříme, že v nastalé divácké přízni budeme pokračovat,“ uvedla generální ředitelka Skupiny Barrandov Marcela Hrdá.
Dlouhodobě se rovněž daří i sekci zpravodajství, a to především Našim zprávám, které si připsaly druhou nejlepší týdenní sledovanost, a to s průměrem 242 100 diváků na jedno vydání. Dokonce v neděli dosáhly druhého nejlepšího výkonu v historii s počtem 298 200 diváků.
Další zpravodajský pořad a nováček v sekci zpravodajství, pořad Exploziv, rovněž slaví úspěch, kdy přes všední dny si jej pustí okolo 122 000 diváků a o víkendu dokonce šplhá až k hranici 200 000 diváků. Obdobné obliby se dočkal i páteční zpravodajský speciál Kdo vydělá na rohlíku, který zhlédlo více než 184 400 diváků.

image001
Dlouhodobé oblibě se těší seriál z dílny TV Barrandov, Soudkyně Barbara. V minulém týdnu tento oblíbený pořad překonal svou historickou hodnotu, do svých domácností si tuto nekompromisní a spravedlivou soudkyni pustilo více než 340 100 diváků.
Své diváky si získává i kulinářský pořad Babica vs. Sapík, který stanice TV Barrandov vysílá každou sobotu a neděli v podvečer. Rekordní se pro tuto relaci stalo nedělní vysílání, když jej s podílem 9,1 procent vidělo více než 228 100 diváků.
Všem stanicím Skupiny Barrandov se v uplynulém týdnu velmi dařilo, což vyneslo celou skupinu k podílu 7,1 procent, a je to rovněž prozatím nejlepší výkon v podzimních měsících vůbec. Velký vliv na tento úspěch měl především hlavní kanál TV Barrandov, který dosáhl hodnoty 6,04 procent, což znamenalo nárůst o 0,58 p.b. oproti předešlému týdnu. Dařilo se hlavně pořadům vlastní tvorby, jakými jsou Exkluziv Kateřiny Brožové, Vtip za stovku, Kurňa, co to je?, Barrandovská Sedmička nebo Nikdo není perfektní. Do povědomí diváků se pozitivně zapisují i soutěže stanice TV Barrandov. Významně posiluje Česká tajenka a pořad Popelka s průměrnou týdenní sledovaností nad 114 000 diváků.
KINO Barrandov si stále drží svůj podíl 0,7 procenta, lehce navyšuje dětský a dokumentární kanál Barrandov PLUS, i nejnovější televizní kanál Skupiny Barrandov, hudební stanice Barrandov MUZIKA.
„Jsme teprve v polovině letošního podzimního schématu, a již dnes můžeme konstatovat, že směr, který jsme zvolili, je správný. Nové televizní kanály i navýšený rozsah formátů vlastní tvorby na TV Barrandov si získávají nové a nové diváky. Prozradím, že s novinkami jsme na podzim ještě neskončili a divákům již brzo otevřeme nejenom další dveře televizní zábavy, ale i zbrusu nový interaktivní svět pro naše nejmenší fanoušky,“ řekl Jaromír Soukup, majitel a předseda představenstva společností Empresa Media a Barrandov Televizní Studio.

Foto: TV Barrandov