Digitální hudební měsíčník Headliner vydává tištěný výběr toho nejlepšího za pět let

Digitální hudební magazín Headliner slaví pět let existence. Při této příležitosti vznikne tištěný výběr nejvýraznějších textů a fotografií, které se v Headlineru za tuto dobu objevily. „Rozhodli jsme se pro naše čtenáře připravit něco extra. Papírový časopis je v dnešní době podobný úlet jako vinyly nebo kazety. Přesně proto ho chceme. Ačkoli fungujeme jako ryze digitální médium, za pět let jsme napsali spoustu článků, které by neměly skončit jen ve virtuálním vzduchoprázdnu,“ upřesňuje hudební publicista a šéfredaktor Headlineru Honza Vedral. Výsledek vyjde na kvalitním křídovém papíru a nabídne přes 200 stran profesionální hudební publicistiky bez předsudků. Časopis s titulem Headliner: The Best of 2014–2019, ale i jeho limitovanou verzi v pevné vazbě a řadu dalších doplňků lze už nyní objednávat výhradně na www.hithit.cz/headliner.

Headliner_TheBestOf01

Obsah tištěného Headlineru tvoří vybrané exkluzivní rozhovory se světovými i českými hudebními hvězdami, mezi nimiž figurují Red Hot Chili Peppers, Arcade Fire, LP, Mike Shinoda, Faith No More, Imagine Dragons, Machine Gun Kelly nebo Jack White, ale také David Koller, Prago Union, Lenny, Hentai Corporation, Klára Vytisková nebo Milion+. Průřez pěti lety Headlineru obsahuje i nadčasové publicistické texty nebo reportáže, které formovaly Headliner tak, jak dnes vypadá. Texty doplní původní fotografie od Marka Musila, Jana Nožičky a dalších fotografů, kteří s magazínem pravidelně spolupracují. „Koupí tištěného časopisu získají čtenáři nejen pět let naší historie, ale zároveň nám výrazně pomůžou do další sezóny a podpoří nezávislou hudební publicistiku. I nadále hodláme napomáhat tuzemské hudební scéně a všechny naše aktivity dělat pro lidi kompletně zadarmo,“ dodává vydavatel Headlineru Dany Stejskal.

V rámci kampaně na Hithit.cz lze kromě tištěné verze časopisu Headliner: The Best of 2014–2019 zakoupit například i jeho limitovanou sběratelskou edici, která vyjde v pouhých 100 kusech v pevné vazbě a tvrdých deskách s osobním věnováním, číslem výtisku a jménem jeho budoucího majitele. Vedle trička s logem Headlineru na památku, klíčenky „za názor“ a dalších fyzických dárků je možné s časopisem objednat také workshop hudební publicistiky pod vedením Honzy Vedrala, večírek s redakcí Headlineru nebo inzertní plochu v digitálním měsíčníku. V úspěšné loňské kampani na Hithit.cz vybral Headliner od svých čtenářů a podporovatelů téměř 630 tisíc korun na další pokračování, rozšiřování obsahu i hudební akce pro veřejnost včetně koncertů na pontonu na Střeleckém ostrově.

Headliner založili na začátku roku 2014 vydavatel Dany Stejskal s publicistou Jardou Konášem, známým především z pořadu Hudební masakry. Šéfredaktorem časopisu je zkušený hudební publicista Honza Vedral, mimo jiné předseda České hudební akademie a držitel dvou cen Nouvelle Prague v kategorii Novinář roku. O autorský redakční obsah se stará tým předních i vycházejících jmen české hudební publicistiky, jako jsou Kay Buriánek (FVTVRE, Sunshine), Vojtěch Tkáč, Ondřej Bezr, Šárka Hellerová, Lucie Drugdová, Ondřej Horák, Antonín Kocábek, Michael Švarc, Vladimír Sejk, Jan »Vegy« Táborský a další. Za uplynulých pět let v magazínu publikovaly také legendy v čele s Jiřím Černým, Josefem Vlčkem, Sašou Neumanem a Vojtěchem Lindaurem, jejichž vybrané texty vyjdou rovněž v tištěném časopisu Headliner: The Best of 2014–2019.

Objednávat ho můžete až do 28. dubna na: www.hithit.cz/headliner.

Foto: Headliner