Cestovní kancelář Blue Style odstartovala first minute prodeje na léto 2019

Prodeje zájezdů na léto 2019 zahájila CK Blue Style poslední zářijový týden. V porovnání s loňským rokem to je o týden dříve, čímž cestovní kancelář vyšla vstříc početné skupině klientů, která na spuštění prodejů čekala.

seitan limani 2v

Nákup zájezdu na first minute se u Čechů drží ve velké oblibě už několikátý rok za sebou a zájem je rok od roku vyšší. „Češi si už zvykli na nákup first minute dovolené, protože tento způsob jim přináší nejrozmanitější výběr destinací, letovisek, hotelů i termínů,“ říká Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style. „Řada lidí, která dříve nakupovala zájezdy na last minute se přeorientovala na first minute, protože se jim nechce čekat na poslední chvíli, kdy například nemohou sehnat svůj oblíbený hotel, nebo pokud cestují ve větší skupině, tak požadovanou kombinaci pokojů,“ vysvětluje Lenka Pátek.

V rámci nákupu zájezdu na first minute je pro klienty CK Blue Style připravena celá řada výhod a bonusů, ať už jde o populární děti zdarma, parkování u letiště, výhodnější ceny, nebo dárky v podobě obalů na kufry, parea a další. „Tak jako v letošním roce, tak i v nadcházející sezoně očekáváme velký zájem o Řecko, které si se svými ostrovy Rhodos, Kos a Kréta našlo cestu k českým turistům. Lze očekávat také velké nárůsty prodejů v destinaci Bulharsko, ve kterém pro příští rok otevíráme letovisko Varna,“ upřesňuje obchodní ředitelka CK Blue Style.

Rekordní prodeje za rok 2018, kdy se velké množství zájezdů prodalo již na first minute, vedly k jarnímu navýšení jak pobytových, tak leteckých kapacit na last minute. „Pro rok 2019 očekáváme pokračující trend rostoucích prodejů nejen na first minute, ale obecně trend zvýšeného zájmu o cestování. Tomu nahrává jak uvědomění si důležitosti odpočinku, tak dobrá ekonomická situace společnosti,“ uzavřela Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style.