Tereza Maxová oslavila s nejmenšími konec školního roku

V sobotu 21. června v pražském parku Parukářka zažili účastníci charitativní akce Teribear dětem den plný soutěží, pohody a zábavného programu. Slavnostního dne se účastnila široká veřejnost, děti z dětských domovů i mnoho slavných tváří s rodinami. Ukončit školní rok a zahájit prázdninové dny přišli například návrhářka Klára Nademlýnská, herec Jakub Kohák, zpěvačka Klára Vytisková, herečky Kristýna Janáčková a Jana Stryková nebo moderátorka zpravodajství TV Nova Petra Svoboda. Návrat do dětských let si spolu s dětmi vyzkoušeli také hráči fotbalového klubu AC Sparta Praha nebo finalistky České miss. Zakladatelka nadace Tereza Maxová spolu s oslavenci přivítala prázdniny a na tiskové konferenci pokřtila nové výrobky kolekce Teribear. Na slavnosti, která vznikla ve spolupráci s Magistrátem hl.m. Prahy, nechyběly ani radní Mgr. Ludmila Štvánová a starostka Městské části Praha 3 Vladislava Hujová.


Den s Nadací Terezy Maxové Teribear dětem se konal už podruhé a účastníkům přinesl mnoho zábavného programu. Celý den provázel přítomné oslavence z řad veřejnosti, dětí z dětských domovů i celebrit moderátor Daniel Čech, který lákal ty nejmenší na kreativní i řemeslné dílny, sportovní soutěže, divadelní představení, ale i na lekci beatboxu s Klárou Vytiskovou. Nechybělo ani oblíbené karaoke, cvičení s lektory Les Mills nebo Zumby Holmes Place nebo možnost nechat se nalíčit ode Amway. „Našim cílem bylo připravit nezapomenutelný den všem zúčastněným dětem – ať už přijdou s rodiči, s tetami z dětských domovů či mámou, s níž jsou aktuálně umístěny v Azylových domech. Myslím, že se nám to povedlo a děti, ale i dospělí se dobře bavili. Čím více příležitostí pro pozitivní rodinné zážitky, radostné chvilky a bezstarostné dovádění, tím lépe,“ uvedla patronka nadace, Tereza Maxová.


Všichni přítomní mohli navíc pomoci dobré věci. Stačilo zakoupit výrobky Teribear, náramky Cruciani nebo bačkory vyrobené maminkami z azylových domů. Během tiskové konference navíc Tereza Maxová pokřtila nový přírůstek do firemní kolekce Teribear – exkluzivní šátek navržený návrhářkou Klárou Nademlýnskou. V kolekci pro veřejnost naopak přibyl přívěšek na klíče ve tvaru oblíbeného maskota. Kolekci si mohou zájemci prohlédnout a zakoupit na webu www.teribearshop.cz.


Na sobotní oslavě nechyběla ani zástupkyně jednoho z partnerů akce Magistrátu hl.m. Prahy, radní pro školství a volný čas, Mgr. Ludmila Štvánová. „Věřím, že se nám podařilo společně uspořádat akci, která byla příjemnou odměnou všem dětem za deset měsíců strávených ve školních lavicích. Radost mám o to větší, že se do této oslavy zapojily také dětské domovy z Prahy a okolí. Celá akce navíc nesla charitativní charakter, protože podporuje projekt, který pomáhá všem opuštěným a znevýhodněným dětem,“ řekla radní. Spokojenost vyjádřila i starostka Městské části Praha 3 Vladislava Hujová, která považovala za čest, že se tato oslava konala právě v parku Parukářka pod záštitou její městské části.


Strávit čas s rodinami na zábavném dni vyrazily i mnohé slavné tváře. S dětmi dorazily Jana Stryková, Klára Janáčková, Jakub Kohák nebo hráči pražské Sparty. Podpořit dobrou věc přišla i moderátorka Novy Petra Svoboda: „Já jsem pracovala dva roky jako dobrovolnice – teta pro občanské sdružení Malíček. To se angažuje v kojeneckém ústavu v Krči, které také podporuje Nadace Terezy Maxové, s níž jsem tímto také nepřímo spjatá.“
Nadace upřímně děkuje všem partnerům, bez jejichž podpory by se nemohla konat. Jejich výčet je následující: Magistrát hl. města Prahy, Městská část Praha 3 dále pak – Accenture, AC Sparta Praha, Amway, Bohemia Sekt, Brand Concept, C&B Events, Cruciani, Citibank, Česká Miss, Feedo, FujiFilm, Holmes Place, Channel Crossings, ING Bank, Kika, Lindt, Mattel, HZS Hlavního města Prahy, Městská Policie Praha 1, Prevence dětem, Presco Group, Škoda Auto, True Tea!

O Nadaci Terezy Maxové dětem & projektu Teribear:
Nadace Terezy Maxové se dlouhodobě věnuje dětem v dětských domovech a pěstounských rodinách. Jejím základním posláním je umožnit každému dítěti vyrůstat v rodině a součástí její činnosti je pak i prevence nežádoucího odebrání dítěte z jeho rodinného prostředí. Spektrum její činnosti je široké a zahrnuje zejména podporu vzdělávacích programů pro děti v ústavech, finanční pomoc konkrétním pěstounským rodinám, podporu mladých lidí v profesním sebeuplatnění a celkově šíření osvěty v oblasti náhradní rodinné péče.


Od roku 2008 realizuje projekt Teribear, což je unikátní projekt cause-related marketingu v České republice. Teribear je »méďa hrdina« a současně hlavní symbol stejnojmenného projektu Nadace Terezy Maxové dětem. Symbol méďi v sobě vhodně spojuje dětskou tématiku se současným módním trendem. Koupí některého produktu z kolekce Teribear má veřejnost možnost přispět na konto nadace a učinit z charity nedílnou na součást dennodenního života. Výtěžek projektu Teribear je poukázán na podporu náhradní rodinné péče, zejména pěstounské péče. V letošním roce se kolekce firemních dárců Teribear stala absolutním vítězem soutěže 3D reklamy.

Foto: Nadace Terezy Maxové